poniedziałek, 28 marca 2011

Dwie wymiany

Sama szyję, dziergam, piszę, ale doceniam też talenty moich koleżanek :) Zachwycają mnie przedmioty, które robią dziewczyny. A że uwielbiam niespodzianki poprosiłam Aga-ckę, a by zrobiła dla mnie serwetę na stolik i Anetkę, aby wykonała biscornu na mój kawowy stolik. Efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Dzięki wspólnym pasjom zyskałam nowych przyjaciół, a teraz także dwa piękne przedmioty, które ozdobią mój dom.

Aga-cka w ramach wymiany otrzymała królika. Natomiast dla Anetki wydziergałam dwa komplety ubranek dla uszytych przez nią królików.





Na koniec dodam, że doszła dziś paczka z tkaninami. Większość z tych co już kiedyś zamawiałam, takie ulubione kolory i motywy, no i trzy zupełnie nowe wzory. Będzie się działo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz