wtorek, 27 marca 2012

Domowy chleb

Dotarły już do mnie głosy niektórych zawiedzionych, że mój blog zamienił się ostatnio w kulinarny ;) No cóż, tak mnie ostatnio naszło :) Dziś nie będzie inaczej, bo zrobiłam powtórkę z wczorajszego pieczenia. Oprócz bułek upiekłam wczoraj jeszcze chleb dla niedorozwiniętych chlebowo wg tego przepisu. Jest bardzo smaczny, ale w przeciwieństwie do chleba na owsiance, który piekłam niedawno o wiele lepiej się kroi. Ten na owsiance wyszedł mi zbyt wilgotny. Wczorajszych bułeczek wystarczyło jeszcze na kanapki dla Ewy do szkoły i śniadanie w domu, dlatego upiekłam dziś nowe. Tym razem do ciasta dodałam amarantusa, aby podnieść walory zdrowotne pieczywa. Chleba też się ostał kawałeczek, więc także upiekłam dziś nowy z wczoraj wieczorem przygotowanego ciasta.

Ale żeby nie było, że nic już nie tworzę poza kuchnią, to prezentuję w końcu mój obrus retro, o którym wspominałam jakiś czas temu. Prawda, że świetnie prezentuje się na nim domowy chleb? ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz