poniedziałek, 21 marca 2016

Przygotowania do Świąt

Poczułam wiosnę w kościach. Zachciało mi się remontów i przemeblowań. Będą dwie nowości, ale to już po Świętach, tymczasem zmiany zaledwie kosmetyczne. Zrobiliśmy półkę nad telewizorem na dwa scindapsusy, które niezwykle wybujały. Na parapecie zabierały już za dużo światła. Okazało się jednak, że nad telewizorem zrobiło się za gęsto, a przy oknie jakoś łyso. Jedna roślina wróciła więc na parapet do sukulentów, które przestawiłam tam z biurka, a druga wylądowała nad kanapą. Nad telewizorem ustawiłam szklane butle z dekoracjami wielkanocnymi oraz małą pileę drobnolistną.
Jakiś czas temu okleiłam bok szafki kuchennej folia tablicową. Także ten kąt zyskał już świąteczny klimat.













1 komentarz:

  1. A ja mam inny problem jak w pokoju 3x4 zmieścić 2 maszyny stolikowe jedną szafkową meble,biurko i kilka pudeł tkanin .mowie ci jeden wielki barłóg. i to się żonie moją pracownią.

    OdpowiedzUsuń